变化

最近生活有点变化
怎么说呢?
自从辞职之后
我除了忙华乐之外
还很努力的改变自己

我去修读化妆课程
学了很多技巧
还有服装搭配

以前常常说要改变
但是却迟迟没有动身
现在就真的要踏入我美少女该有的青春期了
学会化妆打扮
自拍漂亮的照片
享受被男生追求的感觉
哈哈

现在的我
不但只出街喜欢化妆
而且穿着也比较有品位
有少女的感觉了
还会买一堆少女杂志来研究
学会了不少

除了我自己的生活习惯改变了
我的朋友也改变了我
最近有一个朋友失恋了
其实我对他们的事情
还不是很了解
所以根本不会解决
但是总得陪陪他们
因为他们怎么说都是我的朋友

但是过了火
会不会就不好了呢?
因为他们
我看戏的时间没了
睡觉的时间没了
连跟男朋友聊天的时间也抹杀了
事情没有解决
反而还被男朋友骂
说我就是太容易心软
不会拒绝别人
所以他们才一直缠着你
我也很无奈啊

希望事情快点完结
然后我就开始我新的美少女生活
成为一个真正的美女!
yeah! go go go!

4 comments:

catherine tan said...

i bought popteen magazine leh, it sometimes teach about makeup, dress up, hair do, keep fit too...

Pol said...

popteen o?
i bought Girl o
dunno whether u heard about that
it same with urs
got makeup, dress up that kind of things
but the product they intro
quite expensive
how about popteen?
nice?

catherine tan said...

popteen is japan magazine la, but it was already translate to chinese one la... but popteen less intro to product one la... more on teach u how to make up, how oni will get a bigger eye looks like that lo, but im not every month also purchase la, i see the front page got intro about wat oni i bought, mostly i buy make up and keep fit one lo...

Pol said...

oo,
japanese one sure not bad one,
try to read that next time,
i more like teach u how to dress up urself
find ur own style one

Post a Comment